ASG!

HAHAHAHA Fyyyfan va kul xD
Här sjöng Charlotte förut å det lades upp up youtube, å hon tyckte hon hade så lite kommentarer, så hon kommenterade själv
 
å så fick hon det här svaret xD xD:
oh myg god renipul din idiot du kommenterar sin egen video värdelös video det är den dåligaste rösten jag hörde i mitt hela liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

HAHAHA så jääävla kul xD
Hon tog bort mitt första inlägg för att hon blev så sur xD men jag sa att jag inte skulle lägga upp det,då va jag bäst å fick massor med kramar, men sen, elak som man är, så lägger man upp det när hon inte ser ;)

Haha måste tillägga att Erik, min bror, knäade mig (inte med flit dåra =P) på läppen, så min läpp e ju lagom fin nu xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Va elakt!:(

:P

2009-01-18 @ 17:43:22
URL: http://nooneelsebutme.blogg.se/
Postat av: Fabian

fan vad lågt

2009-01-18 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0