Baad ^^

Tjenare
Va ute på en prommis med Dharma, å sen så la jag mig i badet i 45 min typ =P Men skönt va det iaf, även om fingrar å tår är skrynkliga som russin nu ^^

Ställde mig på vågen innan jag la mig i badet oxå. Inte kul >_< Mitt "mål" som vi gjorde på sjukhuset är att inte gå upp i vikt.. å det går det ju bra med >.< Seriöst, jag äter dåligt med riktig mat, äter väldigt mycket onyttigt, godis å kakor m.m. å jag rör nada på mig. Asså ååååh, varför kan man inte bara ha nån god fe som under natten gör mig smal och snygg eller nåt -.-' Visst, utsidan är inte allt, vilket jag själv har sagt i tidigare inlägg, jag bryr mig alltså inte så värst mycket hur andra ser ut, men jag bryr mig om hur jag själv ser ut. Jag vill lixom kunna va nöjd med mig själv, inte typ känna sig äcklad av sin egna kropp. Jag menar, hur ska jag kunna va i ett förhållande om jag inte är nöjd med mig själv??

Börja träna då tänker väl ni nu, men det e inte så jävla lätt, särskilt inte när vi typ inte har några pengar alls. Visst på sommaren kan man väl ut å springa å så, men inte på vintern, då är det för kallt å jag är deppig. Å dessutom är jag så jävla lat >.<
Aja, ska väl inte sitta här å klaga, det är väl mitt egna fel att jag ser ut som jag gör, jag har inte nog med viljestyrka för att inte gå å köpa godis, eller för å börja med något lätt, t.ex badminton.
Men nåt ska man väl kunna göra, så vi gör så här:

MÅL
1.
Inte äta godis på två veckor från och med måndag.
2. Ta minst 1 entimmes prommenad med Dharma i veckan, gärna fler!

Å det får räcka, för mer kommer jag inte att kunna hålla :P
Ska torka håret nu iaf =)
Puss å kram <3

Sån här vill jag inte bli... >.<


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0