Bada?

Tja,
vi kom fram till att vi ska köpa en hylla å skruva fast som vi kan ställa pumpen på, daaah, varför har vi inte tänkt på det förut? xD
Så nu sitte jag här å chattar lite, haha så kul man kan ha ;D

... säger (15:58):

va du göra?

Caroline] - säger (15:59):

jag blogga, vad du göra?

... säger (15:59):

tänka på båt

Caroline] - säger (15:59):

Ahaa, du tänka på båt

Caroline] - säger (16:00):

du vara pepp på tjocka whiskeysnubbar?

... säger (16:00):

eyy mannen ofc!

Caroline] - säger (16:01):

Niiice

Haha xD Ne, men grejen e att jag å Madde ska ju åka båt på fredag ;D hennes mamma å hennes kompis ska ju med oxå, annars hade vi inte fått åka :P men tydligen så ere whiskeykväll då, så aa, lär väl va massa heta gubbar där *asg* xD ne, men det ska bli kul :D Vi kommer göra båten osäker asså xD

Tänkte iaf byta nålen nu (BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ) å sen städa vardasgsrummet vilket e veckans uppgift för mig, å sen kanske ta ett varmt bad =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0