Eeh?

Å sen när blev "Kissie" värsta wanna be matchmakern? Å vem fan skriver nån sån fråga till henne? xD xD

Orka lixom xD

Men men. Känner mig såå seg! :P men huvudvärken har äntligen börjat släppa iaf :) Så imorn blir det nog skola, börjar 10:05 med mentorstid å sen svenska :P

Jag längtar grymt mkt till fredag! ska ju iväg å åka båt med Madde då ^^ å så längtar jag tills vi kommer hem därifrån oxå... Eller, både och.. både vill, och vill inte.. Haha men nu sitter jag här å bubblar om saker som ändå ingen annan förutom jag å Alexandra fattar =P så jag tänkte ta ett blodsockervärde nu å se så att jag ligger bra ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHHAHAHA eller huuur!! xD Va tror hon att hon är liksom? matchmaker.com? sajk

2009-01-22 @ 08:12:26
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0