Faaaanfanfanfanfanfan!

Tja.
Skithumör nu. Vill gråta, skrika, ha sönder saker. Men det kan jag inte. Kommer inga tårar.
Skoldagen var seg. Inspelningen ännu segare. Ressigören av bl.a filmen Mammut, va helt borta. Fredrik å Filip va tråkiga. Wanna be Jesus/Stig Helmer va hög. Tanten på 83 år som va vigare än mig va överkåt. De tre sjungande prästerna va sega.
När jag kom hem blev allt skit.
Vill krypa under täcket och ligga där tills allt känns bra igen. Vilket lär ta tid.
Imorn vid den här tiden e jag å Madde på båten. Men jag ser inte fram emot det.
Men lär väl ha kul ändå imorgon, bara just nu allt känns hopplöst. Tomt. Skit.
Ska äta nåt nu å sen sova.
Godnatt

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad har hänt??

2009-01-22 @ 23:14:47
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vad har hänt??

2009-01-22 @ 23:14:47
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0