Familjen vaknar till liv

Hellu
Nu har jag ätit, väckt Charlotte å tänt hos Erik.
Klätt på mig, sagt åt Charlotte å skynda sig å ta Dharma, Puttat lite på Erik så han vaknar lite till liv.
Satt på mig linser å fixat mig, sagt hejdå till Charlotte å suttit å pratat med Erik så han ska vakna =P
Seriöst, han e sååå seg på mornarna xD Tror han e vaken nu iaf =P Men ska upp å kolla för säkerthets skull ;P E man snäll, eller e man snäll? (A)

Ska börja gå till bussen om ca 30 min iaf. Så jag ska väl upp å se till att Erik vaknar först =P Sen ska jag kolla vad jag måste ha med mig till skolan. Tror jag ska försöka å skippa väskan, blir ju jobbigt å släpa på den hela dagen =P
Lär komma hem ganska sent idag, men jag skriver när jag kommer hem så ni får höra allt skoj jag har gjort ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0