Fredag! :D

Hej ^^
Mamma ringde å väckte mig idag så jag kom i tid till engelskan där vi skulle skriva en "Essay" om filmen "Rain Man" å det gick skiiiiiit :P jag skrev 1 ½ sida (det va sånt där pappar med stoooora rader =P) å jag skrev bara skit, för jag hade ju bara sett halva filmen, men men :P G- som mest lär jag väl få xD
Sen hade vi matte, å jag gjorde faktiskt lite tal! :D Å sen va svenskan inställd, så det va niiice ;D

Kom precis hem, mötte pappa i hallen, han skulle iväg å röntgas, så han åkte ganska nyss.
Nu tänkte jag hitta nåt å äta, sen ska jag försöka hitta nångonstans där jag kan se det nya Smallville-avsnittet som kom ut igår/idag!!! å sen när jag sett det ska jag sjunga fram till det att jag ska iväg å träffa Madde å gymma ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0