Go´morgon!

Tja!
Ni måste hålla med om att jag varit grymt bra på å uppdatera på morgonen ;) Så jag e lite nöjd med mig själv ^^ Idag ere som sagt skola som gäller. Min buss går 9:30, å hon e 7:57 nu, så jag har bra med tid på mig ^^

Imorse ringde mamma å väckte mig, så vi pratade ett tag tills jag vaknat helt =) Sen hade jag Sigge bredvid mig oxå, han låg på rygg å kurrade högt :D
Har även fått 70 kr i rikskuponger av mamma, som jag bad henne om därför att vi idag efter skolan ska iväg till svt typ, det e en 3a som praoar där, å vi ska få rundvisning å så ska vi se på när dom spelar in nåt program (jag har inte riktigt koll, men nånting sånt är det iaf ;P) så det blir väl kul ^^ Bra att jag fick pengar iaf så jag slipper svälta xD
Men nu ska jag bädda sängen, klä på mig, sätta på linser å allt det där =)
Vad ska ni göra idag? :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0