Godiiis

Mmm, godis, massor med godis :P Så jag har gottat mig i godis å kollat på Skins å våfflat mitt hår ^^ hela håret, så nu är det stort å fluffigt ;D Om jag hinner så lär jag duscha bort det imorrn, annars får det väl va kvar =P såå hemskt va det ändå inte ;)
Eller vad tycker ni? ^^

    
En fråga, är det bara jag som inte kan förstora dom?? Det blir alltid ett felmeddelande då! :S

Ska iaf borsta tänderna å allt det där nu, sen ska jag krypa ner å läsa lite innan jag släcker för å sova :)

Jag har tänkt på en sak.. För typ alltid när jag mår dåligt, så skriver jag som om jag vore hur glad som helst, typ massa smilisar å sånt. Men eg. mår jag piss. Det gör jag, för tillfället mår jag skit typ hela tiden, utan eg. någon anledning (eller ok, jag har en anledning.. men jag vet inte, känns inte som om jag mått dåligt över det ändå.. eller har jag det? :S) men jag har min "mask" varje dag, å även på bloggen, för att även om jag mår skit så visar jag inte det i mina inlägg, förutom enstaka dåra som jag skriver på kvällen när jag sitter å tänker för mkt, som det här... men på de vanliga så verkar jag istället överglad har jag märkt nu när jag suttit å läst vad jag skrivit tidigare..
Aja, skitsamma, det går väl över :) Ska som sagt sova snart.
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: FoX

Nope fungerar inte för mig heller. Blir ett 404 Not Found.

2009-01-28 @ 07:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0