Helgen

Så här kommer de kommande dagarna se ut:
Fredag: Ikväll blir bio på Heron med Alex :D Yes Man ska vi se =)
Lördag: Jag å Elin ska till Jenny å sova där, å jag hoppas på att jag ska få rida igen ;D
Söndag: Film hos Stephanie, blir barnhemmet ^^
Måndag: Ev. filmning med Jessica, Jens å Rasmus. På kvällen blir det trettondagsmiddag/kalkonmiddag hos mormor
Tisdag: Ev. filmning med Jessica, Jens å Rasmus. (vi har inte kommit överens om någon dag än). Filmkväll med b.la Anton, Calle m.fl från klassen. Verkar som om det blir hemma hos mig igen, så blir väl till å städa nån dag oxå :P
Onsdag: Skolan börjar igen -.-' *suck*

Aja, nu måste jag snart dra.
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0