Kalkonmiddagen!

Tjenare =)
Nu e vi hemma från kalkonmiddagen ^^ Faan va gott det e asså, önskar man åt det oftare ;D
Bilder! :D
Jag ;P

Mormor, Hugo å Saga

Saga å Hugo

Saga, mitt lilla troll <3                            Å Theo <3

Mamma å Viktor

Alla busiga småttingar ;D

Maat :D (det lilla glaset fick jag punch i, i det stora vin å sen vatten i det sista ;D sen fick jag smaka lite baileys senare oxå ;D)

Å mormors fina bordsdekoration ^^

Mamma å Erik

Efterätt :D

Pappa å mamma

Å sen skulle ungarna sjunga lite jullåtar :)

Tipptapptipptapp

Söt <3

Sen sjön Lotta solo (Dolina) å Erik kompade på gitarr

Sen va det dags för den årliga "teatern" Den är över 200 år gammal :) Mormor visar den på kalkonmiddagen varje år, 2 ggr =)


Haha å sen på hemvägen så va vi ju 7 pers i en bil för 5 :P Så Lotta satt i mammas knä i frammsätet å Erik la sig över oss i baksätet xD

Nu sitter jag här hemma å gör typ nada.. Messade med Måns tidigare under kvällen å han skulle komma till mig, men nu verkar hans mobil va av, för jag får inget svar (har t.o.m. ringt!) så jag vet inte hur det blir :/

Alla killarna från igår har iaf sagt förlåt, så det e ju bra ^^ Berättade ju för mamma å pappa att dom drack (ville inte riskera att dom skulle få reda på att dom drack på nåt sätt, å då tro att jag va med på det) å dom tyckte bara att det va bra att jag sa ifrån å skickade ut dom :P

Men ska spela the sims nu
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0