Lilla Fredde ;D

Haha, jag sitter på mitt rum å laddar upp bilder till facebook å så hör jag världens krasch uppifrån, min första tanke är att det e nåt bråk på gång eller så, men jag rusar upp å möter mamma, pappa, Erik å Fredrik i hallen. Fredde står utan glasögon å verkar härligt förvirrad (vet inte om han hade vaknat då) han mummlade något om att han blev attackerad. Så han hade haft en av sina härliga mardrömar, blivit anfallen av något/någon så han hade sprungit upp å viftat runt å dragit ner en tavla i golvet så glaset gick sönder, å så drog han ner en massa papper oxå. Haha, lilla Fredde ;D Så det va ju lite kul slut på dagen :P

Ajuste, jag gjorde ju mat idag :D å så skulle jag ha röd chili i maten, å så fick jag typ chilisaft på fingrarna, å sen skulle jag smaka på soppan å fick lite på fingret som jag slickade upp, å omfg va det brann i munnen, å det va länge oxå! :P Så det va ju lite jobbigt xP men soppan blev fett god iaf :) Kändes bra å stå i köket igen ^^ va ju ett tag sen jag gjorde någon riktigt mat som tar lite tid. Jag stog väl ca 1 ½ timme å fixade med maten :D

Men nu e kl halv 12, å jag e inte trött (tröttheten har gått över av sig själv >.<) men jag måste lägga mig å försöka sova iaf.
Så natti natti.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Händer det något med photoshop eller? :P

2009-01-08 @ 17:02:05
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0