Musik! :D

Shu bre
Började med engelska idag, där kollade vi på nyhetet på engelska. Jag tittade, men jag såg inget =P jag registrerade inget av vad som visades utan jag var helt i min egna värld =P
På samhäll så satt jag, Jessica, Julia å Amanda å disskuterade fjortisar å deras bröst xD
Sen vare lunch, å eftet lunchen vare musik! :D
Det va fett kul ;D Först så hade vi en liiten teorigenomgång (om alla toner å så) men det e typ de enda teoretiska vi kommer hålla på med, för den här kursen ska typ bara vara praktisk :D å sen spelade vi gitarr ^^ hur lätt som helst, men ändå kul :D Men vi slutade 20 min tidigare för att det ska va öppet hus ikväll. Sen hade vi ingen mediakunskap för att vi ha kompledigt för en sak som vi ska till på torsdag tror jag, så vi slutade ^^

Så jag kom hem för ett tag sen, tog en powernap på 10 min å nu sitter jag här å lyssnar på Bandit å snackar med bror min ^^
Ska se om det finns nåt gott å äta nu tror jag..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hörnet

Och vad kom ni fram till om deras bröst? :P

2009-01-20 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0