Natti

Skins. Det e vad jag har gjort hela dagen :P Är verkligen dödstrött då jag typ sov nada inatt, så jag har inte orkat så mycket annat >.< Har kollat typ 7 avsnitt idag =P Skulle ju ha träffat Johan, men som sagt så e jag dödstrött, så jag ställde inte det, för jag orkade verkligen inte.
Men nu är det väl typ dags för å sussa. Men är grovt sugen på två saker!
1. Godis. Har haft ett jävla sockersug sen några dagar tillbaka. Har redan käkat chokladbollar, men e grymt sugen på å gå ner till macken å köpa godis.. salt <3 fick ju min månadspeng idag.. så det går ju, men ne, jag ska stå emot.
2. Röka. Har även haft ett röksug sen ett par dagar tillbaka >.< Men finns inte så mkt å göra åt det, om jag inte skulle råka hitta ett paket någon stans vill säga, men som om det kommer hända =P

Imorn ska jag iaf träffa Johan, bara jag kan få sova liiite mer än 1 timme inatt så ska väl det gå bra :P
Men nu ska jag mata snäckorna å fiskarna å sen ska jag försöka sova. Har iaf musik å se fram emot imorgon!
Godnatt
Puss å kram <3

Hehe, kladdade lite på mitt schema ;P


/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Höhö, du får väl pallra dig hit och se till att stilla dina behov... (a) Hos mig finns allt vettu ;)

2009-01-27 @ 14:27:50
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Stephanie

du ska väl till gympan imorn??

2009-01-27 @ 17:56:31
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Good, nope ingen aning. Hoppas inget jobbigt bara.. >.< bussen är framme 22 imorn va?

2009-01-27 @ 18:29:42
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0