OMG Jag blir fan galen o.0

Seriöst, jag blir galen av å va ensam hemma.. man blir så medveten om alla ljud omkring sig. Man hör allt å undrar vad det är. Det e fan läskigt.. Å Erik kommer hem någon gång inatt..

Sitter här nu och är extremt uttråkad. E lite deppig.. vet inte riktigt varför.. eller jo, kanske.. men det går över =)
Madde har bett mig å göra en bloggdesign till henne, så det ska jag ta tag i någon dag, inte nu bara, har inte lust alls å göra det =P
Men som sagt.. va fan ska man göra? Titta tv kanske.. för sitta vid datorn pallar jag inte mer =P E grymt jävla sugen på Ben & Jerrys, men det e så dyrt å jag palla inte gå nånstans för å köpa det xD

Ne, men ska väl vandra vidare till tvn
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0