Snark..

Hej,
tog mig en timme å komma upp imorse :P va astrött, men när jag väl kommit upp så satte jag radion i mitt rum å i köket på hög volym å då vaknade jag till lite ;P
Kom ca 20 min försent till svenskan. Skoldagen gick faktiskt ganska snabbt :) Efter svenskan va det engelska, där kollade vi film. Matte, gruppen delades upp i två å vi jobbade på. Mediakunskapen, vi gick sluta tidigare (komp.ledigt) för att vi ska på en filminspelning om nån vecka ;D

Så efter skolan så åkte jag till t-centralen, gick först in på H&M men hittade inget där, så jag käkade lite på McDonalds, å sen gick jag till Stadium där jag stötte på mamma :P Hon hade varit inne å kollat lite men skulle iväg å se Yes Man, så jag gick in å kollade lite själv å jag gick därifrån med detta:
 å så en till som jag inte hittade någon bild på ;P

Sen gick jag å tog ut pengar, eftersom att jag är skyldig mamma 100 kr, å sen åkte jag hem å käkade lite, kollade lite å tv å sen satte jag mig här :)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0