Tidig morgon

Tja
Väcktes kl kvart över 8 imorse av mamma. Jag segade lite å sen tog jag mig upp å låg å gosade med Dharma ett tag (som f.ö fortfarande haltar!) sen käkade jag å sen va det dags å ge sig av. Vi gick till Hägerstensåsen å åkte till Mariatorget, å därifrån gick vi till synsam. När vi kom dit fick vi vänta ett tag, sen kom det en tjej som "tog hand om mig" Jag fick göra det vanliga. Kolla med vänster öga. kolla med höger öga. Hur långt ser jag? m.m. Tog ca 30 min, å det blev dyrt :P typ 2000 kr, men vi hade lite rabater, så det landade på 1200 typ. Å det va för undersökning + linser och linsvätska för 6 mån =)

Vi gick iaf tillbaka till Mariatorget å åkte till t-centralen där vi uppgraderade mitt busskort till +kort, å sen gick vi till nationalmuseét å tittade på utstlänningen "Lura Ögat" å den va väl helt okej :P inte som jag trott, så lite tråkig, men ok :) Sen gick vi till donken å käkade å sen åkte vi till fruängen å gick hem därifrån =)

När jag kom hem så va jag trött, för jag somnade vid 3 igår :P Men jag satte mig vid datorn å spelade The Sims ;) Men nu ska jag steka kyckling å sen ta en powernap typ ;) Jag å Alex ska ju gå å se på yes man ikväll =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

mm det var den. aa du å jag, flyttar hemmifrån tls =P



Hahaha aa det var det å en sjukt rolig kväll =D



Jo den var bra, men du måste hålla med om att hobberna e så JÄVLA korkade =P

2009-01-02 @ 16:26:17
URL: http://nooneelsebutme.blogg.se/
Postat av: Madde

Mm det var den. Aa du å jag flyttar hemmifrån tls =P



Hahaha aa det var det. Å en sjukt rolig kväll =D



Jo den var bra, men du måste hålla med om att hobberna e så JÄVLA korkade ibland =P

2009-01-02 @ 16:27:24
URL: http://nooneelsebutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0