Donken gånger 2! ;D

Hellu =)
Va skoj å träffa Jenny å Madde idag :D Vi käkade lite på donken (eftersom att jag kommer jobba där så kommer jag aldrig vilja äta där igen sa dom ;P) sen va vi runt i lite olika affärer, H&M, glitter å så nån affär jag inte kommer ihåg namnet på :P men det var massa klännigar där iaf ^^ Men eftersom att jag skulle på introduktionen idag så var jag tvungen att gå ganska tidigt, vid halv 3.

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen å sen kelade jag lite med Zingo ^^ men när jag såg att klockan var ganska mkt så blev det fart på mig. När jag kom dit så var det jättemkt folk där, så snubben (Hamir) som skulle ha introduktionen med oss hade varit tvungen å hoppa in å hjälpa till, så jag satt å väntade, sen kom även den andra tjejen, som jag inte kommer ihåg vad hon hette, som tydligen också klarat sig hela vägen ^^ så vi satt å pratade medan vi vänta, hon var trevlig =) hon e ett år äldre, vill bli sjuksköterska ^^

När Hamir äntligen kom så gick vi in i ett rum å han snackade om McDonalds, vad som är viktigt å lite historia, sen gick vi på rundtur där så vi fick se hur allt ser ut å efter det var det klart! Jag börjar jobba på onsdag, å jag ska tydligen fixa maten ^^ så ingen kassa för mig än så länge ^^

När jag kom hem så gick jag ner till Viktors rum, för Zingo låg där ^^ Så jag mös lite med honom å snackade lite med mamma. Vi ska ju iväg på bion ikväll, kl 21 börjar den, så det blir lite sent =P Tycker lite synd om mamma, för hon brukar typ sova vid den tiden :( Men vi ska åka om ungefär 30 min iaf, så jag ska gosa lite med Zingo först ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jessica

justefan!! hahaha tacktack :D

2009-07-06 @ 20:17:52
Postat av: Jenny Lindblad

Fan vad najs! :D Och du kunde hänga med på kryssningen också :D

2009-07-07 @ 18:07:56
URL: http://bulletprooof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0