Framtiden..

Hej hej,
blev en mysig tidig middag ^^ Vi satt ute, dock så började det regna, men dom drog en markis över så vi kunde sitta kvar där ute =) vi pratade om lite allt möjligt, kom in lite på framtiden, vad jag vill göra och sånt. Det blev faktiskt inte fyra små rätter! vi tog nån annan grej där det va 3 saker istället, det va nåt friterat, sen nåt som finns på fyra små rätter också, sen var det kycklingspett med jordnötssås! Så grymt gott :D å sen friterad banan med glass till efterrätt, mums :D
Vi var dock påväg att bojkotta stället, för dom säljer hajfenssoppa. Men vi stannade kvar ändå, men vi får se hur vi gör i framtiden.

Hemskt..


 Men nu är jag vi hemma iaf, har busat med Zingo, så min hand ser inte så fin ut då han använder tänder och klor hela tiden xD men jag överlever ;P Imorn är det jobb igen. Börjar 10:30 slutar 17:15, fyfan va segt, jag vill inte! >.<
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Elins kompisar tycker att jag är rasist och kaxar som fan och hotar mig till livet bara, nothing special... (a) Nej men fuck dom

2009-07-25 @ 17:29:08
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Hilda

Bilderna är tagna i Slottskogen :)

2009-07-25 @ 17:43:33
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Haha, jaa det var lite kul tycker jag xD Tack!



Nej typ inte, hon står på bådas sida... blä :/

2009-07-25 @ 20:44:19
URL: http://bulletprooof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0