Hej jag är sämst.

Tja,
Jobb idag. Fick stå i kassan, jippi! första assistenten kommer å snackar med mig

Han - hur tycker du att det går?
Jag - Jora, det går ganska bra, lite stressigt och svårt att hinna med ibland bara.
Han - Jo, jag har ju kollat lite på dina tider, och du är väldigt långsam.
Jag - Okej.
*slut på samtalet typ*

*vid kassan*
Förste assistent - Har vi bara en kassa öppen?
någon annan - Ne, vi har ju två *nickar åt min kassa*
Förste assisten - Ne, den räknas inte.

Tack -.-'

Ca 10 min senare kommer en annan snubbe.
Han - Du kan köket va?
Jag - Aa
Han - *med skratt i rösten* aa, då får du gå dit.
Precis som om jag var för dålig för å stå i kassan å istället får jobba i köket.

Så då fick jag stå i köket, kuuuuul. När det var 2 timmar kvar av passet så gick jag stå i kassan igen iaf, men då känner man sig ju lagom glad. Kul att ens kassa inte räknas som kassa lixom!

Jag snackade med förste assistenten dåra om mitt schema också
Jag - jag vill prata lite om mitt schema
Han - Det går inte, du får ringa på måndag eller skicka mail.
Jag - Men det gäller ett pass jag inte kan ta
Han - ok då, när är det?
Jag - på fredag, jag har fått kallelse till sjukhuset
Han - Det går inte, man måste säga det två veckor innan
Jag - Men jag fick ju reda på det i förrgår!
Han - Okej, jag ger dig en chans att fixa det själv *skriver ut en lista å prickar för vissa* de här vill jobba extra hör med dom, annars får du jobba.

Hur fan kan han tro att jag tänker välja jobbet före sjukhuset!?!? Om jag inte får tag i nån så skiter jag i jobbet!
Jag har iaf skickat iväg några mail nu å hoppas på att jag blir av med några långa pass och inte får så långa veckor framöver. Skickade till chefen, å han e schysst så jag tror han fixar det, annars vet jag inte vad jag gör >.<
Ne, nu ere wow som gäller.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

wow läker alla sår

2009-07-26 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0