Långprat

Halloj,
pratade lite med mor i telefon, blev fan en halvtimme! =P Hon berättade att dom varit på auktion, å allt dom köpt å så där, å jag vill också! Jag älskar auktioner, det är så mysigt med alla saker, både gammalt och nytt, å så Rut, gubben som står där å auktionerar ut allt, han är så härlig :D ååååå, jag vill också! Det var hur länge sen som helst som jag var på auktion! Förra året hade dom inga typ :(

Sen har dom tydligen brytit upp massa saker, för mamma skulle måla om, men när hon skrapade bort den gamla färgen så såg hon att det var helt ruttet! Så pappa tog bort allt å såg at det var väldens myrbo där under! Så dom håller på å fixar allt där nu.
Sen var dom och badade igår också. Tydligen var det jättehögt vatten! Det finns ett gammalt hus där det bor massa fåglar som alltid är lite halvt under vatten, men nu var det helt under :P Tydligen så är det helt myggfritt också! Vilket är jättekonstigt då som har sagt att det ska vara jättemycket mygg där! å det är lite "synd" på sitt sätt, för mamma köpte ju en myggfälla för 4000 kr, synd om den inte får komma till användning jue :P

Jag ska iaf laga lite god mat nu tror jag. Jag är helt ensam hemma, Fredrik är å jobbar för tillfället, så då behöver jag ju inte göra någon megaportion, så det e nice ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0