Lycka på hög nivå!

Jag fick sluta en timme tidigare!!! :D :D :D Fan va nice ^^

Va en ganska bra dag idag ändå, jag fick stå i kassan :D Sen va det en asdryg tjej i min ålder som beställde, när jag kom med maten la jag det på brickan, å hon säger surt som fan "asså, jag har sagt typ 1000 gånger att jag ska ta med mig!" verkligen skiiitsur :P men jag måste le, säga förlåt, le lite mer, rätta till misstaget, fortsätta le, säga trevlig måltid, få en sur blick, och le lite mer. Vilket härligt jobb jag har -.-' Men kunden efter, en mamma med barn, hon började med att säga "Vilken häxa!" då log jag mer än gärna å höll med (A)

Nu är jag hemma iaf, ska byta till shorts, blir liiite varmt att gå omkring i jeans :P Önskar dock att vi hade haft det här vädret igår! Har en überkelig katt i knät som inte vill att jag ska blogga, så jag måste ägna lite uppmräksamhet åt honom nu!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0