Lycklig men övertrött!

Okej, jag kommer inte ens försöka å skriva ner allt som har hänt igår å idag, för jag har endast sovit 20 min inatt, så jag är trött! Dock så vill jag låta hela världen veta att jag har fått Kevin Borgs autograf, på min hatt! Jag har kramat honom, tagit kort med honom, snackat med honom, å druckit champagne med hans manager ;)
Men nu ska jag typ sova! Borde väl inte göra det förän om 3-4 timmar, men jag är så äckligt trött! men jag är glad ändå :) Är dock ensam hemma, bara Zingo som håller mig sällskap!
Puss å kram <3



/C

Kommentarer
Postat av: Äliin

Jag har the beginning skivan :D <3

2009-07-18 @ 17:48:04
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0