McDonalds

Hellu,
Jävlar vilken morgon imorse asså =P Mamma väcker mig kl 6 å vill ha sitt busskort, jag går upp för å ta fram det, men det ligger inte där jag trodde det skulle ligga! Så jag vänder upp och ner på hela rummet, mamma dampar ur, jag antar att det ligger hos Alex, så jag ringer och väcker henne och springen sen barfota till henne och letar, men hittar det inte. Jag springer hem, mamma dampar sönder lite mer, jag letar mer, till slut drar jag fram sängen + lådan jag har under sängen å där låg det! Ni ska bara veta hur lycklig jag blev! :D Somnade om iaf med Musse bredvid mig ^^
Vaknade föresten vid 4 inatt av att Musse låg med sin nos mot min näsa å han låg å tittade mig rakt i ögonen, myyys ^^



Vaknade kl 2 sen iaf, då gick jag upp å tog en dusch å sen drog jag till donken å hämtade mina grejer, så nu har jag 1 par byxor, 2 tröjor, 1 par skor, 1 skärp och 1 namnbricka ^^ Sen har jag suttit å läst igenom allt jag fick med mig också ^^
Ska snacka med mamma nu iaf, hur vi ska göra med Musse.. gud vad jag vill ha kvar honom, han har charmat alla i den här familjen, å han är så söt! Bara det att Viktor envisas med att kalla honom Stig -.-' =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0