Nakenbad!

Ok, om vi bortser från att jag tappade bort min pump så har det varit en bra dag. Det första vi gjorde var att byta om å slänga oss i vattnet, fan va skönt det var! Dharma badade med oss också :) När vi alla badade så skulle jag fråga mamma om hon berättat nåt om Musse för mormor, å det hade hon inte, å jag passade på å fråga om jag fick behålla honom, då svarade hon "Ja, du får väl det! Så då blev jag GLAD! :D

Sen så fikade vi lite å sen badade vi lite mer ^^ sen hjälpte grabbarna till Eric att lasta båten (det var grovsoper den här helgen) medans jag å mamma (vi som har namnsdag ;P) låg å solade ^^ sen var det dags att äta, men då var det tydligen bara 1 timme kvar tills grovsopebåten skulle åka, å de hade en frys att ta ut dit, så dom fick skynda sig med det medans vi andra gjorde iordning maten =) Så när dom kom tillbaka så käkade vi. Det blev först var sin majskolv å sen isterband med potatissallad och rödbetor och ärtor :D Å till efterrätt blev den en namnsdagstårta. Var tårta med nötkräm över hela å så stod det Ulrika (mitt mellannamn) i choklad ^^

Efter att vi käkat så såg vi på avstånd hur det var regn å åska på andra sidan så vi stog å betraktade det ett tag, va fett coolt ^^ Men när vi kände de första regndropparna så gick vi in å kollade in huset, de håller ju på med totalrenovering av huset, så vi gick runt å kollade allt. När vi var klara med det så hade det slutat regna och var riktigt fint väder igen, så gick jag, mamma, Fredrik å mormor till nåt ställe där hon visade lite att dom byggt nåt typ =P Sen gick vi tillbaka, jag mumsade på blåbär då också, fanns ju fullt av dom! :D

När jag kom tillbaka så var det tomt i huset, så jag gick ner å där var alla, Viktor å Erik hade precis hoppat i "NAKENBAD!" skrek dom så jag klädde av mig å hoppade i ^^ ni som läser tycker säkert att jag har en skruv lös för att jag badat nakenbad med mina brorsor när mamma, äldsta brorsan, mormor å låtsasmorfar sitter å kollar på, men i min familj så är det normalt =P vi har ju lixom växt upp tillsammans å vi alla är väldigt tajta, så för oss är det normalt, men ni kan ju få tycka vad ni vill, men skönt är det iaf! ;D
Sen iaf så stod vi å betraktade blixtar på långt håll igen, va fett coolt, såg massa blixtar över himlen ^^ Men sen kom ovädret till oss så vi tog skydd inomhus medans ovädret gick över, å sen var det hur fint som helst igen, så då tog vi å åkte hem ^^

Men nu är Alex här, så vi ska dra ner till macken å köpa lite onyttigt ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Kollegornas samfförbund

ååååh fyfan det här var den kassaste jävla bloggen jag någonsin läst :S

uuuuue

2009-07-04 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0