Ny pump beställd!

Hellu =)
Vaknade runt 12 idag, vaknade av att Sigge å Zingo kurrade mot varandra, typ "krr, krrrut, mjaoo, kurrr" så sött :D Så jag satt å kollade lite på dom, sen plötsligt hoppade Sigge upp i mitt knä, å jääävlar vilken skillnad det är på honom å Zingo, Sigge e lixom.. så stor xD



Men iaf, sen letade jag upp telefonnummer så pappa kunde ringa till medtronic, å det gick jättesnabbt, han fick snacka med nån på en gång å efter typ 2 min la han på och sa att om jag har tur så får jag den på torsdag! :D Så det e nice ^^ Visserligen har det varit väldigt skönt att slippa han pumpen på sig hela tiden, alltid efter att jag sovit å jag ställer mig upp så brukar den hänga ner på sidan, å varje gång har jag alltid försökt å fånga upp den innan den hinner ramla, men den har ju inte funnits där =P Så det har varit riktigt skönt ^^ Men sammtidigt så är det grymt jobbigt att ta sprutor, då gör det typ ont varje gång man tar en. Sen har jag dessutom använt ett långtidsverkande insulin, lantus, som har visat sig öka risken för bröstcancer, så det är kanske inte det roligaste.



Men nu ska jag gå å se vad Zingo har för sig! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0