Ok, är ni beredda?

För nu jävlar kommer det ett långt inlägg ;)

Torsdag: Jag gick hem till Madde där hon, Elin å Jenny välkomnade mig med något galenskrik som nästan var lite läskigt =P men vi gjorde oss iordning lite smått där å hade på bra musik, så vi var grymt pepp! Vid halv 5 så åkte vi, vi kom på båten vid halv 6 kanske? Då letade vi iaf upp våran hytt, gick typ världens omväg först, men vi hittade till slut! Då satt vi å snackade å fixade oss lite, haha å så kom det förbi någon kille som gick förbi vår hytt (vi hade öppen dörr) å så backade han å kollade in å sen gick han igen =P men sen var det dags att äta. Så vi mötte upp Maddes mamma Suss å hennes kompis Åsa å gick iväg å käkade. Det blev fläskfilé för hela gänget, sjukt gott! Men Suss blev lite irriterad för först var hennes glas smutsigt, å sen fick vi inget att ta pommes friten med, så efter att vi ätit så frågade hon vad efterätten kostade, då sa tjejen som serverat oss att vi kunde få ta var sin som kompesation för att vi var missnöjda, så vi alla tog var sin Creme Brulee, så jävla gott :D



Efter maten så gick vi tillbaka till våra hytter, när vi kom in så ringde telefonen! Det visade sig vara killen som gått förbi tidigare =P han frågade om de kunde få komma förbi å bekanta sig med oss :P Haha vi sa ja, men dom tog sån jävla tid på sig så vi alla han byta om å fixa oss klart, så precis när vi skulle gå till taxfreen så kom dom, så vi typ dissade dom =P Vi gick iaf å köpte läsk å sen tog vi en rökpaus å sen tillbaka till hytten. När vi satt där (öppen dörr, för det blev så varmt annars =P) så hör vi killarna, dom säger typ "Vilken hytt var det som tjejerna va i?" "hytten längst bort" svarar den andra killen, då säger den första killen något totalt oförlåtligt, så Jenny går ut å möter dom. Killen kommer å typ "Tja, får vi komma in eller?" det kunde dem ju glömma =P kom nån snubbe å sa förlåt men det va inte han som sagt det, men dom fick komma in i vår hytt ett litet tag, inget var typ öppet ändå, så vi drev lite med dom.

Vid 9 iaf så drog vi till funclub å va där å chillade. Kl 20 i 10 så var det dags för Kevin! :D :D Vi filmade å tog massor med kort, men Madde har allt, så det kommer senare! Men han var iaf huuur duktig som helst, som vanligt! :D Å han kollade mig i ögonen en gång, tihi :D Han var grym iaf, men han sjöng typ bara 4 låtar. Så när det var slut så lallade vi runt lite på båten. Sen på kvällen så stog vi på övervåningen å var på väg ut, då sa någon att Kevin står i trappan! Så jag sprang dit med tjejerna efter mig, å väntade tills han snackat klart med den han snackade med å frågade om jag fick ta en bild, men hans flickvänn var där, å hon verkade grymt sur/lätt svartsjuk, men jag fick en bild med oss två på iaf :D Dock ser man flickvännen också, hon står å drar i honom typ xD men den bilden kommer upp sen!



Haha vi upptäckte en väldigt fail sak på båten! Det finns ju rökrum där, å utanför står det att man ska vara 18 år för att köpa tobak och att man ska visa leg. för det fanns maskiner där inne där man kunde köpa cigg, å Jenny var såklart tvungen att prova, å det gick såklart utan problem! Det var bara att lägga in pengar, välja vad man vill ha, så fick man det! Haha så vem som helst kan gå in där å handla lixom =P Så Jenny köpte väl 4-5 paket =P

Sen var det ju kareoke på kvällen också! Jag å Elin var uppe å sjöng "det gör ont" haha å min röst bröt helt på den ljusa delen, lite pinsamt kanske, men eh xD det var kul :D Sen var vi mest vid funclub å chillade å dansade. Kom en kille som bjöd upp Jenny, sen Madde två gånger, å sen mig. Han hade sjungit på kareoken också, han var grym! men dansa kunde han inte xD Sen hade han ju bara ögonen på ett speciellt ställe när vi dansade xP Men sen tänkte vi dra till discot, men då var klockan över tolv å det stog vakter där som kollade leg. på alla! så vi fick stanna kvar i funclub, men det var långt ifrån lika kul där, för det var ingen bra musik =P Men kl två så drog vakterna iaf, så då smet vi in där! Vi dansade å hade skitkul :D Sen kom det fram en nörd som frågade om han fick bjuda oss alla på en grogg, vi svarade ja (Eller inte Madde, hennes mamma var ju med å hon visste inte om hon kunde komma å kolla till oss) så han köpte det till oss, gav oss dem å sen drog han bara, haha :P Men gott va det iaf ;P Sen så sa Jenny (tror jag :P) "Okej Carro, freaka inte ut nu, men Kevin står snett bakom dig" haha jag freakade ut :D Jag gick först till DJn å frågade om dom hade penna, det hade dom inte så jag drog till informationen å frågade, å där fick jag låna en, då sprang jag in igen å bad Kevin om en autograf, å jag fick den på hatten :D å han var så söt :D :D :D Efter att jag fick min autograf så sa jag "tack så mycket! Gud va duktig du e bla bla bla" å så svarade han "Åh, tack så mycket! Jag såg dig idag (alltså när han sjöng) du är jättesöt! Tack för att du kom!" med sin söta dialekt, å så fick jag en kram, tiiihiii :D :D :D



Sen dansade vi vidare, Kevin hade dragit för att fulla människor typ stog å klängde på honom =P Men vi dansade å hade jättekul, va ju grymt mycket roligare där än på funclub! Gick vakter in ibland å kollade att ingen såg för ung ut, men vi smet undan ;P Men sen satt vi i fönstret, Kevin var tillbaka, å snackade (med varandra, inte med Kevin, sa bara hej till honom ^^) sen drog han, å då kom hans flickvän in å letade efter honom, så jag gick fram till henne å sa att han precis hade gått ut, å hon typ totalt inte trodde mig, typ trodde att jag försökte bli av med henne eller nåt =P för hon gick in på dansgolvet å letade efter honom. Sen kom Kevin in igen, så jag gick fram till honom å sa att hon letade efter honom och att hon gått in på dansgolvet, han tackade å gav mig en kram till :D Så gick han efter, sen så kom båda tillbaka till samma ställe men med ryggarna mot varandra och stog å letade, haha såg jättekul ut xD sen vände dom sig om och såg varandra xD



Det kom fram en snubbe till Jenny å snackade med henne, jag hade sett honom med Kevin, så när Jenny gick å snackade med honom följde jag med. Han var typ Kevins manager eller nåt =P Han sa att han skrev låtar. Han snackade bara engelska, men det gick bra ändå =P Han frågade vad vi ville bli typ å stog å snackade med Jenny att hon måste tro på sig själv å sånt :P Men jag tyckte redan att jag var bäst, så jag fick inget peptalk xD Men sen kom det fram två tjejern som drog mig och Jenny åt sidan å sa att den snubben var ett riktigt äckel å sa att han hotat dom och så. Så vi frågade honom om det, men han sa att dom var avundjuka på honom typ =P Men då snackade vi lite med Kevin, å han sa att den killen är jättesnäll! Hans kusin spelar i NBA å så är han dessutom jätterik sa han med en blinkning xD Så vi snackade vidare med honom trots varningarna =P



Haha men sen så frågade vi om han kunde bjuda på drink, så han drog å hämtade glas å så drack vi champagne som Kevin hade hämtat tidigare. Sen så hämtade han värsta drinken å frågade om Madde ville ha "no" sa hon, "why not?" frågade han "Because thats my mum" sa Madde å pekade på hennes mamma som precis kommit xD Han blev typ lite paff =P Men när hon sagt det så kom vakterna på en gång typ å frågade efter leg. å eftersom att ingen hade det sa han "ut härifrån och det snabbt!" å det sög så hårt :( för Kevin hade dessutom precis dragit å dansat, så jag fick inte säga hejdå till honom :( :( :(



När vi kom därifrån så verkade Maddes mamma ganska sur, men det visade sig vara på vakterna å managern, så det var lugnt för våran del xD Men klockan var 4 så vi gick till våra hytter. Men alla var jättehungriga, så Maddes mamma gick å kollade när frukosten skulle öppna, å det var halv 8, sen gick hon å la sig. Jenny var röksugen så vi gick å rökte, sen tillbaka till hytten där vi bestämde att vi skulle vara upp i 3 ½ timme å sen dra å käkade frukost. Madde var uppe hela natten, men vi andra tog en powernap var typ ;P jag sov i 20 min.

Fredag: Vi gick till frukosten nästan på en gång när den öppnat, å jävlar va mycket det var att välja på :D det var riktgit nice ;D När vi ätit så lallade vi runt lite, sen gjorde vi ett music quiz, det var om Elvis Presley, snubben som höll i det sjöng mellan varje fråga, han var grymt duktig! Juste! Dom filmade ju till serien färjan där också! så vi blev filmade några gånger =P men jag hoppas inte vi kommer med ändå >.< Sen iaf så drog vi till kareoken. Förra gången jag åkte så var det tävling, men nu var det bara för skojs skull. Så jag sjöng "im yours" haha va nåt ställe där det var jättekul text så jag failade helt xD men jag sjöng med micken som Kevin sjungit med, tihi ;D sen sjöng jag och Elin också en gång, då sjöng vi "empty room" ^^



Efter kareoken så var det dans igen. Maddes mamma köpte två drinkar till oss också att dela på, men den var inte så god, så jag smakade bara =P men vi var uppe å dansade lite iaf ^^ Sen så var det typ trollkarl å sånt för de små, så de avslutade med Pippi Långstrump-låten, då satte jag å Madde igång ett tåg eller vafan det heter xD ni vet när man håller på axlarna på personen innan =P Men sen pallade jag inte sitta å kolla på när alla barnen satt på golvet så jag tog en promenad runt på båten, va ute också, hur skönt väder som helst!

Jag stötte på Elin nere vid hytten, vi satt där å chillade lite, var så svalt och skönt! Sen gick vi upp till taxfreen å köpte vit toblerone! Så jävla god den är :D vi köpte tre, (tag tre betala för två typ =P) så vi fick en å en halv var ^^ Sen träffade vi på Madde å Jenny också, de hade tydligen efterlyst oss, haha då hade Madde lekt att hon var vår storesyster å efterlyst oss som Elin och Caroline Stenberg, haha :P men vi hade inte hört det xP De var inne å köpte saker också, men jag å Elin drog ner till hytten å mumsade toblerone ;D sen kom Jenny å Madde å då var klockan ganska mycket så vi började städa lite. Sen ringde killarna som vi snackat med dagen innan, men de hade haft sönder sin telefon, så det gick typ inte å snacka, så vi gick å knackade på deras dörr, vi frågade vad de ville, de ville bara önska oss en trevlig helg sa dom å smällde igen dörren, haha :P



Efter att vi städat å fått med oss allt så drog vi upp å mötte Suss å Åsa å så ställde vi oss å köade. Träffade på Kevins manager också (vet ju inte om han va det, men det var vad han sa att han va därför kallar jag honom det :P) jag frågade när han skulle träffa Kevin nästa gång, å han skulle ha grillfest hos sig om två dagar, å då skulle han komma, så jag bad honom att hälsa Kecin från mig, han sa att han skulle göra det, men jag tror inte han kommer ihåg det, men man kan ju hoppas ;D

När vi äntligen kom ut därifrån så gick vi till slussen (Suss hade ju bil, men eftersom att hon druckit kunde hon inte köra) å därifrån åkte vi hem. Jag gick hem via Alex å berättade allt som hänt för henne, sen gick jag hem å tog en dusch å kelade med en kelsjuk Zingo som antagligen saknat mig jättemycket =P ringde mamma också å berättade allt, sen ringde jag pappa å frågade när han skulle komma (jag var ensam hemma :P) men han var vid Arlanda så det skulle dröja. Men klockan var typ 7 då, så då stängde jag av datorn å tänkte att jag skulle läsa lite innan jag somna, men det gick inte, läste typ 3 sidor mer gick inte :P så jag la ifrån mig boken å somnade på en gång ^^

Lördag: Jag vaknade kl 5 imorse av Zingo som sprang omkring i rummet, sen hoppade han upp å jag kelade med honom. Men jag var ganska pigg då, så jag var uppe till halv 7, läste lite å så men sen somnade jag igen, pappa kom å väckte mig kl 1, så jag sov ganska länge! =P Var grymt skönt iaf ^^ Idag ska jag nog mest ta det lugnt, men nu ska jag iaf äta frukost, jag skriver sen igen när jag fått bilder tror jag så ni får se dem också ;D
Puss å kram <3



/C

Kommentarer
Postat av: Äliin

Förvånar mej att jag orkade läsa allting xP hahah du skriver så bra! Jag skulle aldrig kunna skriva så långt utan att det skulle bli tröttsamt!! :O <33

2009-07-18 @ 15:10:56
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Ja, alla skriver ju inte en resumé på en helg med 2 427 ord! Hahaha XD Nej men fan vad kul vi hade! :D:D:D:D <3

2009-07-28 @ 02:50:24
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0