Piiinsamt! =P

Hellu,
Jag kom ju på att jag glömde å berätta en sak för er xD När jag jobbade igår då, så var min b-uppgift lobbyn, alltså att kolla att det är fint där alla äter + att kolla att toaletterna ser fina ut typ :P Så jag skulle gå å kolla att det ser fint ut, så jag öppnar dörren, å tror ni inte då att det såklart står någon där å pissar! Nån kostymnisse lixom som glömt å låsa efter sig (hur glömmer man det föresten? xD), gaah! jag sprang därifrån så fort som möjligt! sen gick jag inte dit igen, jag överlät det till de andra xD
Men nu vet ni det också, trevligt va? ;D

Jag har iaf nyss vaknat, Zingo sötnosen väckte mig ^^ Så jag har lekt med honom hela morgonen, han var så söt :D jag har nämligen en stor röd kudde som låg på golvet, å han var en bit bakom den, så låg jag å krafsade i lakanet, så ligger han där å vickar på hela baken, sen ska han försöka attackera mitt finger, så han hoppar på kudden å från kudden upp på sängen, bara det att kudden är så mjuk så han får ingen bra fart, så han kommer bara upp med tassarna, så försökte han kravla sig upp det, men det gick inte så han ramlade på rygg, så låg han där ett tag å såg allmänt förvirrad ut tills jag bar upp honom å la honom i sängen, då började han leka igen, sötnosen mig <3


Jaa, vad ska man skriva mer?
Ne, jag kommer inte på något, så jag ska väl gå å käka lite frukost, å sen läsa lite tror jag ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Thomas

http://icanhascheezburger.com/

2009-07-24 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0