Promenad med Dharma, Sigge och Zingo

Tihi, måste ha sett lite kul ut ^^ Jag gick först ut med Zingo på tomten, med sele, Dharma va med också, sen gick vi ner till parken, Dharma lös dåra, å nere i parken så kom Rupee springandes, å ni kan ju gissa vem som blev rädd? Precis, Zingo, han freakade ut helt! Så jag tog upp honom å höll honom i famnen, så skulle jag klappa honom för att lugna honom, då bet han mig! Hårt som fan också, i tummen! Så det gjorde ju lite ont -.-' Men sen kom Jacqie å hämtade upp honom så då lugnade han sig, sen kom Sigge också från ingenstans! Så han följde med oss på resten av promenaden, å det va bra, för han visade Zingo att det inte var någon fara att gå där, så det va nice ^^

Har precis kommit in nu, å nu ska jag lägga mig å läsa lite ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0