Så j*ävla skönt

att vara ensam hemma! Men då blir man ännu mer pepp på att flytta till egen lägenhet, å det suger på sitt sätt, för det kommer ju dröja några år tills jag gör det =(

Har iaf legat å kollat på tv fram tills nu, så har jag precis tagit mina sista sprutor för dagen. Föresten! Pappa fick sms idag om att min pump äntligen kommit, men jag pallar inte bli glad för det, än. För det skulle inte förvåna mig om det är fel -.-' Så jag tar inte ut någon glädje i förskott, jag hoppas på det bästa bara!

Klockan är bara 1 nu, men jag är grymt trött! Jag var ju faktiskt uppe kl kvart i 11 idag, tidigt värre ;) (A) Får iaf hoppas att jag får sova hela natten ut inatt! Zingo kom ju och väckte mig två gånger, han var typ überkelig, så jag fick kela med honom tills han lugnade ner sig.
Men nu ska jag sova!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0