Snark

Hellu,
På vägen hem idag såg jag en igelkott, söt :D
När jag kom hem så såg jag att pappa hämtat min pump! så jag höll tummarna å öppnade paketet. På utsidan var den precis likadan, men det var ändå inte samma. Så det är en del nya funktioner å så, men jag ska ju till sjukan imorn så jag kan ställa lite frågor då. Tänker dock inte börja använda den idag för jag har inte min basaldoser som jag behöver föra in i pumpen. Jag fick med en blodsockermätare också som kan föra över blodsockret till pumpen, vet inte vad det ska va bra för, men det går tydligen iaf =P

Jag låg iaf och läste igenom instruktionsboken men sen helt plötsligt så somnade jag! När pappa väckte mig kl 9 så hade jag 3 missade samtal och 2 sms :P Det va Alex å Johan, för vi skulle ses idag! så jag skickade iväg ett sms, käkade mat å sen drog jag iväg till Alex :)

Hos Alex så snackade vi å flummade ^^ sen va vi ute å hoppade lite på studsmattan också :D men jag drog hem vid 11, för jag ska va vid sjukhuset imorn kl 11:15, så jag ville va hemma i tid. Såg en söt liten groda på vägen hem också :D
Nu ska jag iaf kolla upp när och hur jag ska åka imorgon!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0