Suck!

Åååh, fett jobbigt schema -.-'
Idag jobbar jag bara 4 timmar, inte så farligt, men nästa vecka jobbar jag två pass på 6:15 timmar! >.< Å veckan efter det jobbar jag tre pass, å ett av de passen är på 7:30 timmar! (de andra är på 4 och 5) Fyfan va segt >.< Orkar verkligen inte... Blääää

Aja vidare till något kul! Jag blir ensam hemma på tisdag (A) Okej, det är både kul å läskigt :P Pappa åker till landet då, å Viktor å Erik drar iväg å lanar i en vecka, å Fredrik är ju bara hos Karolina hela tiden :P
Men nu har jag inget mer att skriva!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Fest hos Carro då?! (a) XD

2009-07-28 @ 02:56:54
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0