Vår dag på skansen

Hellu,
Jag å Alex kom till Skansen vid kvart i 2 typ, då drog vi direkt till scenen, när vi skulle gå å leta upp platser så såg vi Kevin och några andra stå å hoppa hopprep, så vi stannade å kollade, haha han misslyckades helt när han skulle hoppa med två hopprep, söt :D Sen såg han mig å vinkade :D

Vi gick iaf å letade upp ett par platser, så där satt vi ett bra tag, det regnade å så, å vi hade inte med oss något paraply, men vi hade ganska bra skydd av trädet vi hade bredvid oss. Men Alex frös efter ett tag å gick in, men jag satt kvar. Efter en mycket lång väntan så satte generalrepetition igång, å när den var klar så var det ca 90 min kvar tills det riktiga skulle börja, så vi gick in å värmde oss lite innan. Sen började det iaf, allt var bra, men kanske inte så jättekul :P vissa låtar va tråkiga å så, men Kevin va så bra, så det vägde upp ;D





När det var slut så frös vi båda jättemycket så vi åkte hem på en gång. Vi stannade till i fruängen å handlade pommes frites, va grymt gott xD När jag kom hem så tog jag ett varmt bad, fan va skönt! Tihi, Zingo "ramlade" i också (A) ne, men han var så extremt nyfiken, så jag puttade i honom, men han verkade inte tycka det var så jättefarligt, han hoppade bara ur å satte igång å jaga sin svans :P nu ligger han och sover i mitt knä iaf, sötnos <3

Men jag måste typ gå och lägga mig nu, jobbar från kl 11 till kl 18 imorgon, fyfan va sämst! Har dock 45 min rast, vilket jag fan fruktar :P jag har ingen aning vad fan jag ska göra under rasten :P så jag ska fråga om jag får sluta tidigare istället för att ha rast :P Men men, ska sova nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0