Zingo

Så blev Zimba till Zingo.
Var ju hos Alex å visade upp lilla Zingo för hennes mamma och brorsa, båda gillade honom ^^ Men sen ringde mamma å sa att det var mat, så jag gick hem. När jag kom hem så var potatissallad (Sour cream and onion, godaste!) revbensspjäll och rostbiff framdukat, så det var mums ^^ Men när vi satt å åt så kom vi in på "Zimba" å så sa pappa helt radom "Zingo!" å alla blev tysta, sen sa Viktor "Fyfan va bra!" Så nu heter Zimba Zingo, å det var det sista namnbytet!



Efter maten så gick jag en runda med Zingo, vi gick ner i parken å runt, han går riktigt bra i koppel faktiskt! :) När vi kom in så satt han å jamade, så jag tog upp honom å satte honom bredvid mig här på skrivbordet, då blev han nöjd ^^ men nu ska jag låna mammas mobil så jag kan svara på sms, för jag har ju inga pengar kvar på min mobil!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Gud vad han är söt!



Svar: Tack! typ runt 2-300 per bild, men så blev det billigare styckpris ju fler man köper ;)

2009-07-05 @ 20:04:29
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Nej bara dom, eftersom fotografen sög så ville jag inte ha fler :P Men dom tog typ 70 bilder XD (varav 60 var avkapade...)

2009-07-05 @ 20:13:53
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0