Basket

Tjenare,
Drog iväg med Viktor och Dharma idag vid 8 och körde basket. Först övade vi skott å sen körde vi 21, Viktor vann, vilken kanske inte var så oväntat ;D Bröt en tredjedels tumnageln på köpet också -.-' Vi lekte lite i lekparken också ^^ Jag fick minnen från skolbalen då! Vi satt ett gäng där å körde sanning eller konka, haha =P
Sen satt vi Vid 9 så kom Erik, han hade jobbat. Å vid halv 10 kom Alex också, hon var på promenad med Charlie, så hon stannade tills vi gick, jag kastade pinne med Charlie lite ^^

Jag kom hem kl 10 iaf, då var mamma å pappa hemma igen. Men nu ska jag upp å ta ett bad, för jag känner mig lite ofräsch ;P Sen ska jag iväg å sova hos Alex, för imorn ska vi iväg! :D Kommer ni ihåg vad vi ska göra?? Rätt svar belönas med en länk ;D Ni har ca 1 timme på er å svara!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar; ja men såklart! utan porr inget TH haha vad trode du?! att de va änglar ? >8D

btw, svar; grönan

2009-06-27 @ 23:04:07
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0