Bästa uppvaknandet man kan tänka sig..

Vaknade av att mamma och pappa har världens jävla bråk ute i vardsgsrummet och kallar varandra fula saker. Så jag satte fingrarna i öronen och började humma. Men det räckte inte, så jag smällde igen dörren och satte på Bandit på högsta volymen. Då kunde jag fortfarande höra dom skrika på varandra lite dovt, men jag hörde inte vad dom sa.
Ne fyfan. Hatar verkligen å höra mamma och pappa bråka :/ Dom gör nästan aldrig det, men när dom väl gör det så bråkar dom verkligen. Ordet "skiljas" brukar komma upp då också. Usch, hatar det :/

Bråket handlade, vad jag tror av det jag hörde, om Eriks student. Att mamma ville ha det fint typ, för fint, enligt pappa. Så jag är iaf full gång med att städa nu, håller på med mitt rum nu, och sen ska jag göra vardagsrummet + matrummet jättefint. Jag har inte ens ätit frukost.. men men, jag klarar mig.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: hehe ja, vi vill ju som det :)

ja okej, men då förstår jag! jepp, vi letar för fullt :)

2009-06-07 @ 13:55:47
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: cornelia

härlig blogg.

spana gärna in min och lägg en åsikt!

2009-06-07 @ 14:20:54
URL: http://musicorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0