Betyg!

Äntligen! :D Började bli lite orolig, tänk om dom glömt mig :O ;D Men idag fick jag dom :D

Datorkunskap................... VG
Engelska A ....................... VG
Matematik A ...................... VG
Mediekunskap ................. VG
Medieproduktion A .......... VG
Naturkunskap A ............... VG
Sammhällskunskap A .... G
Svenska A ......................... MVG

Det var väl helt ok, men jag vet att jag skulle kunna haft fler MVGn å sluppit det där Gt om jag bara ansträngt mig mer >.< Men det är helt mitt fel =P I 2an ska jag fan anstränga mig mer!
Sen hade jag även 106 frånvarotimmar under vårterminen varav 25 var icke anmälda.

Men iaf, om det nu är så som jag kommer ihåg det, 100 kr för VG å 200 för MVG så får jag ju 800 :D Mormor ringde idag å sa att om jag fått mina betyg skulle jag ta med dom till operan, så då lär jag få de pengarna redan idag, nice nice :D

Men nu ska jag käka å göra mig iordning lite =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Men bajs, det där sa mina föräldrar också, men dom håller aldrig på det för att dom inte pallar bara ge bort en massa pengar :(

2009-06-21 @ 14:52:41
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0