Duktig hon är :D

Hej ^^
Jag, Erik å pappa åkte till Operan dåra, vi hade lite småbråk på tunnelbanan. Pappa har ju varit skitsur på allt å alla, å han satt å skällde på Erik om hur värdelös han var, då sa jag ifrån å så var bråket igång. Men men.. Vi kom till operan iaf, guldsalen, där mormor kom också. Shit, läskigt va duktiga dom var!? :O Dom har övat i 4 halvdagar å hade satt ihop en opera på 20 min med teater/rörelser sång å allt :D Å alla sjöng jättefint också ^^
Efteråt så skulle barnen stanna ett tag, så vi gick å fikade å gick å dansmuseumet å sen gick vi å hämtade Charlotte å åkte hem igen =)

I Fruängen så stannade vi till en snabbis å köpte skor till mig :) Bilder kommer sen, jag är iaf fett nöjd, dom var grymt snygga :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0