För mkt kebab..

Shu
Träffade upp Stephie, Anton å Fabian i Gullmars där vi tog en buss till stället där det fanns kebab, å jag skojar inte, portionerna dom gick var gigantiska, man hade kunnat delat de på 3 =P men jag å Stephie åt inte, vi var bara åskådare å vi hejade på ;P Å faktiskt så åt Fabian å Anton var sin :S Att dom orkade asså xD

När dom ätit upp (Anton vann!) så satt vi kvar ett tag å chillade, sen drog vi till Lidl å lallade omkring, slutade med att Fabian köpte tuggummin å så drog vi.
När vi kom tillbaka till Gullmars så ville Fabian gå till Globen, men jag å Stephie pallade inte så Anton å Fabian gick iväg dit själva.

När jag kom hem så satte jag mig här å jag har suttit här sen dess. Nörd? Ja ;D
Men nu ska jag göra disken iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

ändra LIdl till något finare tack

2009-06-25 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0