Godnatt

Tja,
Kollade på film idag, blev "Vad tjejer vill ha". Handlar om en snubbe som är med om en olycka å så kan han plötlsigt höra tjejernas tankar. Helt ok ^^
Men nu är jag trött!

Imorn är det storstädning av huset som gäller (inför tisdag) och så ska vi iväg å handla saker inför tisdag också ^^
Jag ska ju göra värsta studenttårtan till bror! :D Den ska va som en prinsesstårta dåra, men så ska jag istället göra så att den ser ut som en stor studentmössa ^^ Å så ska det stå Erik, MP3 och så datum ;D och så ska jag göra en ros också som ska ligga över mössan med några blad som lossnat lixom ^^ och så kanske några noter eller nåt annat extra, kul kul! :D jag e fett pepp inför å göra den :D på måndag ska jag fixa de :D
Men nu ska jag sova!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

jag såg också den filmen. den var rolig

2009-06-07 @ 13:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0