Godnatt!

Shu,
Varit asskoj idag =) massa folk hemma hos oss, å 10 barn xD så man har haft fullt upp hela dagen, men det har varit skoj :D Massa god mat hade vi ju också. Jag har massor med bilder, men de kommer senare, orkar inte idag =P

Efter att gästerna dragit så gick jag å Lotta till grannen som har ett flipperspel, å körde, va fett kul :D
Men sen har jag mest suttit å spelat The Sims 3!! :D :D

Nu tänkte jag däremot gå å lägga mig, vill va lite pigg imorn, för då är det SKOLAVSLUTNING!!! :D :D :D Najsnajsnajsnajsnajsnajsnajsnajsnajs :D :D :D Får se vad jag ska ha på mig då.. beror helt på vädret =P om det är lite halvt bläväder så blir det nog bara vanligt xD Annars, om solen skiner, så blire nog klänning =)
Men nu ska jag sova!
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0