Home

Hellu,
När jag kom till Alex så var Maria (Hennes hemska granne (vi har aldrig kommit bra överrens hon och jag ;P)) där och lilla söta Milly! :D Efter ett tag drog Maria, då gick jag, Alex och Milly till fruängen å köpte hem lite onyttigt, bl.a glass å choklad ;P Sen stannade vi till i Långbroparken å satt där å åt lite glass, å sen på hemvägen så mötte vi Rupe och en annan hund, så vi stod där ett tag å sen gick vi hem till Alex igen.

Väl hemma hos henne så satte vi igång en film, blev "Jump in", Chad från high school musical är huvudrollen där ^^

Jump in handlar om Izzy Daniels (Corbin Bleu), som är en boxare (för det har länge varit hans största dröm att bli proffsboxare), men nu när han inte vill det längre måsta han kämpa för att bli den grabben som hans pappa vill. När Mary och hennes gäng tar med Izzy när hon och tjejerna ska träna dubbelhopprep, blir Izzy genast intresserad. Han börjar tappa kontrollen om boxningen och hoppar ofta hopprep med tjejerna istället. Hans pappa (David Reivers) blir däremot inte gladare. Men till slut kan Izzy säga ifrån och berätta för sin pappa att han inte längre gillar boxning, och att han häller vill satsa på dubbelhopprepstävlingen som snart kommer börja. Det slutar med att hans pappa äntligen kan respektera Izzys val och så tar han med Karin (Kylee Russell) på hopprepstävlingen...

Den var bra tycker jag :D När den var slut så kollade vi på lite olika saker på tv medans vi spelade kort. Men vid 2-tiden så gick jag hem ^^ Hade först tänkt å sova hos henne, men eftersom att hon ska träffa Johan imorgon vid typ 1-2 så betyder det att jag inte får någon sovmorgon, så därför gick jag hem ;P
Men nu ska jag kolla på det nya Royal Pains-avsnittet! :D Och sen om jag orkar ska jag kolla på Knowing ^^

Tihi, söta Erik! :D (innan han färgade håret ;D) visst är han bra? :D <3

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Valeria

aww :) vad duktig han är ;D

2009-06-28 @ 15:44:52
URL: http://leeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0