Måndag

Tjenare =)
FIlmen igår va bra ^^ Efteråt så åkte vi till danderyds sjukhus där vi bytte till buss som vi åkte i nästan en timme,  å där hände en lite pinsam sak  -.-' Men den ska vi inte gå in närmre på =P När vi kom fram så hämtade Jennys mamms oss å vi åkte hit. Väl här så käkade vi å sen gick vi upp på Jennys rum å kollade på the omen, å sen när halva filmen gått så var vi ute hos hästarna å tog av dom täckena och gav dom hö, sen gick vi in å kollade klart på filmen. Sen satte vi på Nothing Hill, den va jättesöt =D å efter det var klockan typ 3 så vi gick å la oss ^^

Idag vaknade vi kl 12 första gången, men vi somnade om å gick upp vid typ 1. Då kollade jag SL å ringde mamma, så jag stannar kvar här en natt till ^^ Men jag måste åka ganska tidigt imorn, för jag ska ju på intervjun, vill ju inte missa den ;)
Men nu ska vi käka frukost/brunch/lunch eller nåt =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0