Måndag

Shu,
vaknade för sent idag, sen missade jag såklart bussen som gick 09, så nästa gick 34, så jag gick till Älvsjö Station å tog bussen därifrån.
När jag kom till skolan så var det 50 min kvar av fotolektionen, så jag photoshopade bilderna å satte dom på ett A4, så nästa lektion ska jag bara skriva ut =) Sen får vi se om jag får göra nåt extra för att jag missade en uppgift =P

Sen var det matte, där pluggade jag lite geometri, men när Stephie va klar med sitt prov så drog vi å käkade, sen under lunchrasten satt vi i bibblan å skrev våra bokredovisningar, jag lånade en bok också som jag länge velat läsa "14 år till salu" Handlar om en 14-årig tjej som blir våldtagen av sin brorsas kompis kompis typ, å hon å sin kompis vill ha lättförtjänta pengar så dom "horar sig", kompisen gör det bara två gången, sen slutar hon, men hon som det handlar om fortsätter. Jag har inte kommit så långt än, men det är bra. Hemsk, men bra. Den är ju sann..
På svenskan så snackade vi inför en liten grupp (klassen är typ indelad i tre grupper när vi gör de här boksamtalen) å det gick väl helt okej med tanke på att jag fick veta idag att jag skulle ha det idag =P så det blev lite slarvigt gjort.. hoppas det inte blev allt för dåligt så att jag bara får VG :S för jag ligger ju å väger, å hon sa att om jag gör bra ifrån mig på resten av uppgifterna får jag MVG.. men jag fick ju MVG på krönikan iaf...

Har nyss kommit hem iaf =) satt ute ett tag å solade å läste, å jag ska nog tillbaka dit nu, ska nog bara byta om först ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0