Mitt livs kärlek <3

Shu,
Har ju varit på grönan idag och det var helt galet kul! :D Vi värmde upp med extreme innan vi åkte Insane, å den va fett rolig! :D Bara det att man fick ont i axlarna av säkerhetsgrejerna, så det var lite synd. Sen åkte vi allt annat också (utom fritt fall ;D) Sen åkte vi Insane en gång till.
Då stog han där helt plötsligt. Blont halvlångt hår. Riktigt brun av allt solande, en skitsnygg tatuering på vänstra armen som nästan gick ihop med en annan vid nacken. Vältränad. Vitt linne, ljusröda shorts. Piercing i läppen. Jag blev totalt kär på en gång.
Var dock lite pinsamt att när jag stog å spanade in honom, ni vet, kollar nerifrån å upp, å sen ner igen bara för att han var så snygg ;P så kollar jag sen på snubben bredvid honom, som jag sen förstod var hans pappa, å han tittade på mig och hade såklart förstått att jag helt stog å kollade in hans son, så han typ kollade på mig å skrattade lite. Det var pinsamt -.-'

Sen när vi skulle åka Jetline (som f.ö varit avstängd större delen av dagen, men den kom igång senare) så stog jag å spanade lite efter honom, å helt plötsligt så står han där i kön också! Så jag stog å spanade in honom lite, kollade musklerna, tatueringarna, hela honom, å så kollade han på mig. Hans blick asså.. går inte beskriva, men om jag var kär innan så var det inget mot vad jag blev då! Så efter att vi åkt den så stannade vi utanför å väntade in honom å sen följde vi efter bara för att få se honom (A) Men sen gick dom! Världen gick typ under :(
Jag hittade mitt livs kärlek, och sen försvann han bara, och jag kommer antagligen aldrig få se honom igen :(
När jag blundar ser jag honom framför mig iaf, det är alltid ett plus :)

Sorglit värre jag vet. Men hade ni sett honom hade ni hållt med mig. Jag kan ju säga att jag å Alex inte var de enda som spanade in honom. Man såg hur tjejer vände sig om å kollade på honom när han gick förbi.
Vi stannade kvar ett tag till iaf efter att mitt livs kärlek försvunnit. Men vi hade åkt allt redan så vi drog hem efter ett tag.

När jag kom hem så tog jag en dusch, sen gick jag ut för vi skulle käka jorgubbar ^^ mums mums :D Kastade lite frisbee med pappa också ^^ Försökte få Dharma att bli intresserad av den, och det funkade halvt! Hon sprang efter den när jag kastade och tog den i munnen och sprang iväg! Så jag jobbar på det :D

Imorn iaf så åker jag till farfar, men jag kommer hem imorgon igen :) men det ska bli härligt att komma dit igen, var jättelängesen jag var där, men det blir väl till å bada lite nakenbad eller nåt ^^ Seriöst, det e så skönt :D Dessutom är det typ farfars egen brygga, är iaf ingen annan som kommer dit, så det är nice! :D å OM någon kommer så är det bara å stanna i vattnet tills dom är borta ;D
Men nu ska jag byta nål!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: denise

vad gillar du att läsa om på bloggar? Och vad får dig att återvända till en blogg? :)

2009-06-28 @ 23:06:36
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha, jag trodde inlägget skulle handla om ditt besök på grönan, menmen XD



Nice i alla fall :) Ska spana efter honom åt dig ;) (A) hahahah

2009-06-29 @ 19:27:26
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Fabian

du såg anton? ffs. säg bara namnet istället för att beskriva anton...

2009-06-30 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0