Ojojoj

OjojOJ vilken dålig uppdatering idag, SORRY!

Matten idag gick väl sådär, hoppas verkligen på G! får jag inte G på det här och provet jag gör imorgon, så får jag IG i kursen :S
Efter skolan så åkte jag å tränade ^^ sen åkte jag hem, mötte mamma på bussen ^^ ca en timme efter jag kommit hem så satte sig jag å mamma ner å gick igenom matten som jag ska ha imorgon, så nu känns det som om jag har lite koll på det iaf =)

Resten av kvällen har jag spelat dataspel, badat och läst HP :) Men nu ska jag stänga av datorn å lägga mig i sängen å läsa lite innan jag släcker och sover :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anna j.

hah vad bra då

2009-06-04 @ 09:03:33
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0