SOMMARLOV!! :D :D :D

Haha gissa vem som lyckas försova sig sista dagen i skolan?
Rätt svar: Carro ;D
Haha Erik kom in 7 min innan min buss skulle gå å sa "har inte du skolavslutning idag?"
"Heeelvetee!!" svarade jag å skyndade mig å klä på mig (blev helt vanliga kläder =P) å iväg till bussen. Jag hann precis till skolan ^^

Vi började i Aulan där vi lyssnade på kören som sjöng, de var duktiga :) nästa år ska jag va med där! :D Sen så va vi i klassrummet å fikade lite å svarade på frågorna om folk i klassen. Å så fick vi veta att våra betyg blir hemskikade typ nästa vecka.
Sen stod vi i korridoren å snackade om vi ska göra nåt ikväll eller inte. Jag har nog ingen lust om det ska va det här vädret =P har nog inte lust ändå för alla ska väl supa, men jag har inget å dricka eller pengar att köpa för, så ne =P Fotoläraren kom förbi med mina foton också, jag fick MVG i foto! :D Men alla betyg sätts ihop till ett inom medieproduktion, å då lär jag väl bara få VG.

Kom nyss hem iaf. Ska nog spela lite the sims 3 nu tror jag ;D
puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Rita

Så härligt med sommarlov! :)

2009-06-10 @ 15:48:23
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0