Tisdag

Hej hej,
Igår så va det ganska ok dag ändå :) Det regande inte übermkt :) så jag å Jenny cyklade till macken å köpte lite onyttigt, sen åkte vi å lämnade det hemma hos henne å sen cyklade vi vidare ^^ men när vi kommit en bit så började det blåsa massor och regna lite smått, så vi åkte hem igen. Vi startade en ny familj på the sims, familjen lindström (blandat våra efternamn ;P) så det var vi två + ett fult barn som vi adopterade xD Vi var ute å mockade också, haha det tog 2 timmar! Vi var så sega, vi satt å spelade spel på mobilen, rensade sten ur hagen, gosade lite med hästarna, sen var klockan plötsligt 9 (vi hade gått ut kl 7 =P) så vi mockade klart å sen gick vi in, då kollade vi på School of Rock å efter den så gick vi å la oss.



Idag vaknade vi halv 11, då käkade vi frukost å sen skjutsade Jennys mamma oss till stationen där jag sa hejdå till dom och åkte hem. När jag kom till telefonplan så skulle bussen gå 58, jag kom dit 54. 10 över så hade den inte kommit så jag ringde pappa som hämtade mig. Jag tog en snabbdusch när jag kom hem å fixade mig lite snabbt innan jag fick skjuts till donken. Blev intervjuvad av en kille å en tjej, jag tyckte det gick bra, de ska ringa senast på fredag nästa vecka, så nu är det bara att hålla tummarna ^^

Nu ska jag städa, för jag städade lite slarvigt förut, å jag skulle göra det klart när jag kom hem lovade jag, å jag hör att Fredrik inte är på sitt bästa humör idag så jag ska väl gå å fixa det nu innan han tar ut sin ilska på mig ;)
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0