Tjuvlyssnat.se

Drottninggatan, Stockholm

Två tjejer ~14, kommer gående. Den ena pekar på en kvinna som går emot dem.
Tjej 1: Du, det där ser precis ut som en tjock version av din morsa.
Tjej 2 (argt): Det är min morsa!

Haha, fyfan va elakt/kul! xD

Alex har precis dragit iaf, hon ska vinka av sina föräldrar ^^ Vi somnade väl nån gång vid halv 3 igår, å jag vaknade vid halv 12, Alex vaknade tidigare. Men när dom har åkt så drar väl jag till henne ^^
Men nu ska jag käka frukost iaf, nudlar å ett glas oboy blir det nog ;D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Haha, ja! Fast jag målade dem aldrig, orkade inte :P

2009-06-26 @ 14:11:14
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0