Torsdag

Hellu
Väcktes kl 12 idag, mormor ringde =P Hon undrade om någon ville komma till Gåsö. Så jag ska fråga runt i familjen om nån vill åka. Jag skulle inte banga, fyfan va skönt, å bada också! Men eftersom att dom inte ringt från McDonalds så vågar jag inte åka nånstans >.<

Jag gick upp och ut iaf, och där satt farfar! Han skulle hämta Charlotte idag. Han frågade om inte jag skulle med, men samma anledning där, jag vågar inte. Men dom ska ju ringa senast på fredag, å på måndag ska pappa dit och tillbaka, så då kan jag ju följa med antagligen. Får jag inte jobbet så kan jag stanna där längre också :) Men hoppas såklart på att jag får jobbet ;)

Ne, nu ska jag äta lite frukost!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0